عروسك خرس
عروسك خرس

  دختر كوچولو ها هديه هاي ناب و ويژه ي خداوند به والدين شان هستند .فرشته هايي كه قلب پاك و روحيه ظريف و زيبايي دارند . تقريبا تمام والدين تلاش ميكنند تا زندگي بهتر و زيبا تر براي كودكانشان فراهم كنند. اگر به فكر خوشحال كردن اين فرشته هاي دوست داشتني هستيد پيشنهاد پيويو به شما عزيزان عروسك دخترانه  است. چرا كه دختران عاشق عروسك و مخصوصا عروسك دختر با چهره هاي زيبا و دوست داشتني هستند. پس براي خريد آن لحظه اي درنگ نكنيد و پس از مشاهده نمونه هاي متنوع ما ، براساس سليقه خود گزينه مورد نظر را انتخاب نماييد.

براي آن كه بزرگسالان بتوانند دنياي كودكان را كشف كنند و بشناسند و همچنين دنياي خود را به كودكان بشناسانند ، نياز به يك پل ارتباطي بين بزرگسالان و كودكان احساس مي شود. عروسك ها و به طور كلي اسباب بازي ها يكي از پل هاي ارتباطي موثر مي باشد كه احساسات كودكان را درگير مي كند و كودك را به جستجو و كنجكاوي در دنياي بزرگسالان وادار مي سازد.

فوايد بازي با عروسك

طي بازي كودكان به عروسك خود هويت ميبخشد. اين داستان پردازي و ارتباط ذهني به تقويت روابط اجتماعي كودك و پرورش خلاقيت او كمك شاياني مي‌كند.تقويت حس مسئوليت پذيري و افزايش مهارت‌ حل مسئله از ديگر فوايد بازي با عروسك است. مهارت هاي اجتماعي كودكان هنگام عروسك بازي تقويت ميگردد. و بسياري از روابط بين فردي و مسائل مختلف زندگي را آموزش مي‌بيند. به خصوص دختربچه‌ها در هنگام بازي با عروسك هاي طرح دخترانه مهارت‌هاي مادرانه مراقبت و نگهداري از نوزاد را ياد خواهند گرفت. و روحيه همدلي ،عطوفت و مهرباني در آن‌ها افزايش مي يابد.كودكان با بازي كردن ، اضطراب‌هاي رواني و جسمي خود را كاهش ميدهند و آرامش مي‌گيرند. و ميتوانند احساسات خود را به خوبي بروز دهند.

خريد اينترنتي عروسك دخترانه

‌براي خريد يك عروسك دخترانه باكيفيت و مورد پسند بايد به جنس ،طرح ،برند ،رنگ هاي به كار رفته و ظرافت در طراحي و … توجه كنيد زيرا دختربچه ها با  عروسك‌هاي خود رابطه عاطفي زيادي برقرار ميكنند. در فروشگاه اينرنتي سيبن انواع مختلفي از عروسك ها با قيمت مناسب و كيفيت عالي موجود است. شما عزيزان ميتوانيد با توجه به سليقه و روحيه كودك خود بهترين انتخاب را داشته باشيد. كافي است با انجام مراحل ثبت سفارش، عروسك را تهيه كنيد و در سريع‌ترين زمان ممكن آن را درب منزل تحويل بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۳۰:۱۷ ] [ طوبي جمالي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی