عروسك خرس
عروسك خرس

راكر كودك وسيله اي جذاب و دوست داشتني براي كودكان چند ماهه تا يكي دو ساله است. اين وسيله بازي در شكل و شمايل متنوعي به فروش مي رسد. طبق شواهد تاريخي راكرهاي امروزي نسل جديد راكرهاي قرن هفدهم ميلادي هستند كه با هدف سرگرم ساختن فرزندان اعيان، شواليه ها و شاهان ساخته مي شدند. موقع تهيه سيسموني نوزادي هميشه خريد راكر كودك هم انجام مي شود. تا چشم به هم بزنيد فرزندتان شروع به جست و خيز و حركت مي كند و نياز به وسيله بازي دارد.

نكات مهم در خريد راكر كودك

اين وسيله كاربردي داراي يك قسمت صندلي مانند از جنس چوب يا پلاستيك است. اين صندلي با الياف طبيعي يا چرمي و پوليشي و …. روكش شده است. دورتادور قسمت نشيمنگاه و صندلي راكر داراي محافظ است پس نگران افتادن فرزندتان نباشيد.

همه راكرهاي موجود در بازار داراي دسته هايي هستند كه كودك با گرفتن آن مي تواند راكرها را شبيه به يك الاكلنگ به حركت درآورد. انواع راكر از هر جنس و متريالي كه ساخته شده باشد حداقل تا 20 كيلوگرم وزن را تحمل مي كند. اين وسيله براي كودكان 8 ماه به بعد به خوبي قابل استفاده است.شما عزيزان ميتوانيدانواع مختلف راكر شتر و اسب و فيل رادر فروشگاه سيبن با بهترين كيفيت و استحكام و مناسب ترين قيمت تهيه كنيد.

چگونه بهترين راكر كودك را انتخاب كنيم؟

  • جنس پايه راكر

بهترين راكرهاي كودك داراي پايه ساخته شده از چوب هستند در حالي كه در بيشتر نمونه هاي ساخته شده چيني از پلاستيك هاي ارزان قيمت استفاده شده است.

البته، مورد اول هزينه اي بيشتري را در بر خواهد داشت، اما نكته خوب اين است كه آنها به شما امكان مي دهند مدت زمان طولاني از اسباب بازي راكر استفاده كنيد و در واقع مي تواند به بچه هاي كوچكتر منتقل شود و در دراز مدت به عنوان يك پس انداز به حساب مي آيد.

  • اندازه پايه

براي كاهش خطر واژگوني ، يك راكر بايد پايه وسيع و ضد چپ شدن داشته باشد تا از آسيب به كودك جلوگيري شود.

تمامي پايه هاي راكر هاي كودك توليد شده توسط گروه توليدي سيسموني بيبي ماه از جنس چوب و در اندازه اي استاندارد هستند تا خطر واژگوني را به حداقل برسانند.

  • اندازه مناسب راكر

راكر كودك بايد داراي اندازه مناسب باشند تا به راحتي بتوان آن ها را در هر كجاي خانه جهت بازي كودك قرار داد و يا بتوان آن را با خود حمل كرد.

 

  • صندلي با بالشتك مناسب

يك صندلي با بالشتك زيبا و نرم تا حد زيادي به افزايش سطح راحتي كودك شما كمك مي كند.

همچنين جنس پارچه بايد ضد حساسيت و ضد خارش بايد تا باعث اذيت كودك شما نشود..

اسباب بازي راكر بايد داراي اشكال عروسكي متنوع يا حيوان مورد علاقه كودك باشند تا علاوه بر تكان دادن باعث سرگرمي كودك شما نيز بشوند.

راكر هاي كودك عروسكي مي توانند مدت ها باعث سرگرمي و بازي كردن كودك با آن ها شوند تا شما با خيال راحت به كار هاي خود برسيد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۸:۵۹ ] [ طوبي جمالي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی