عروسك خرس
عروسك خرس

   يكي از آرزوهاي هر پدر و مادري ديدن شادي كودكانشان است. چه كسي دوست ندارد آرامش و سرگرمي كودك نوپاي خود را به نظاره بنشيند. اما كودكان از زماني كه شروع به چهار دست و پا راه رفتن مي‌كنند، تحرك‌شان به شدت افزايش پيدا مي‌كند و بسياري اوقات باعث ناراحتي والدين خود مي‌شوند. هر چند كنجكاوي و كند‌وكاو كودكان تا حد زيادي طبيعي است، اما همه والدين به دنبال وسيله‌اي هستند كه تا حدي از حركت‌هاي ناخواسته كودكان خود بكاهند و به اصطلاح آنها را آرام كنند و چه چيزي بهتر از يك راكر كودك.

 
راكر كودك وسيله‌اي زيبا و كاربردي است كه داراي يك نشيمنگاه نرم براي نشستن كودك و دو دسته است كه كودك مي‌تواند با گرفتن آنها، راكر بچه را مانند الاكنگ به حركت دربياورد و از حركت آن لذت ببرد. اگر قصد داريد با انواع مدل‌هاي راكر كودك و نكاتي كه در هنگام خريد راكر نوزاد بايد مورد توجه قرار دهيد آشنا شويد، پيشنهاد مي‌كنم چند دقيقه‌اي از وقت خود را در اختيار ما قرار دهيد.
 

انواع مدل‌هاي راكر كودك

انواع راكر كودك در بازار وجود دارد. اكثر مدل‌ها بيشتر از نظر ظاهر با هم تفاوت دارند؛ به عنوان مثال يك مدل ممكن است به شكل لاك‌پشت باشد و ديگري به شكل تك شاخ. در حالت كلي انواع آن به چند دسته زير تقسيم مي‌شوند؛ اما قبل از خريد به نكات زير دقت كنيد:
 
به ايمني راكر كودك توجه كنيد؛ اگر مي‌خواهيد راكر چرخدار كودك خريداري كنيد، بايد بيشتر به ايمني آن دقت كنيد. قسمت نشيمنگاه نيز بايد ضمن داشتن ابعاد مناسب، كاملاً نرم باشد. در ضمن كناره‌هاي راكر بايد فاقد هرگونه گوشه‌هاي تيز باشد.
به محدوديت وزن راكر نيز توجه داشته باشيد؛ وزن راكر نوزاد يا كودك بايد با وزن كودك شما تناسب داشته باشد. همچنين بايد از مواد ضد آلرژي ساخته شده باشد، زيرا كودكان عادت دارند هر چيزي را به دهان ببرند. راكر موزيكال كودك يا راكر عروسكي كودك يا هر نوع ديگري از راكر، بايد كاملاً قابل شستشو باشد.
راكر چرخدار كودك: اين مدل براي كودكان 6 ماه به بالا مناسب است و داراي چرخ‌هاي سيليكوني است كه كودك مي‌تواند با كمك آنها در داخل خانه حركت كند. اين نوع راكر از امنيت بالايي برخوردار است و اين مدل از راكر بچه معمولاً از مواد قابل شستشو ساخته مي‌شود.
 
راكر عروسكي كودك: اين مدل راكرها معمولاً از مواد نرم و ضد حساسيت ساخته شده و به شكل انواع اسباب‌بازي‌ها و حيوانات طراحي مي‌شوند. همچنين اين مدل داراي يك صندلي نرم و پهن است كه كودك به راحتي مي‌تواند روي آن بنشيند و با گرفتن دسته‌هاي اطراف، آن را مثل يك الاكنگ به حركت دربياورد.
 
راكر موزيكال كودك: اين مدل وسيله‌اي مناسب است كه در حين سرگرم كردن كودك، باعث تقويت حس شنوايي او مي‌شود. برخي از انواع آن نيز داراي چراغ‌هاي رنگي با نورهاي مختلفي هستند كه دنياي كودكان را بيش از پيش زيباتر مي‌كنند.
 
راكر چوبي كودك: راكر چوبي كودك همان‌طور كه از نامش پيداست از چوب ساخته مي‌شود. هرچند راكرهاي چوبي كودك از چوب ساخته مي‌شوند، اما محل نشيمنگاه آنها كاملاً بزرگ و نرم است. اين مدل راكرها در طرح‌هاي مختلف ساخته مي‌شوند و ظاهري بسيار زيبا دارند.
 
راكر صندلي كودك: راكرهاي صندلي كودك يا راكر نوزاد، بيشتر براي نوزادان كم سن و سال مناسب هستند. راكرهاي صندلي كودك به خوبي كودك را در ميان خود مي‌گيرند و مي‌توان آنها را به حالت‌هاي مختلفي از جمله نشسته يا خوابيده تنظيم كرد.
 

خريد اينترنتي راكر كودك با قيمت مناسب

همان‌طور كه مشاهده كرديد انواع مختلف اين محصول وجود دارد؛ لذا شما بايد در هنگام خريد راكر كودك به ويژگي‌ها، قيمت و شرايط محيط زندگي و فرزند خود دقت كنيد. قيمت راكر كودك به عواملي چون مدل، امكانات، برند و جنس آن بستگي دارد.
 
از اين رو هر چند نمي‌توان محدوده مشخصي را براي قيمت آن تعيين كرد، اما قطعاً بهترين روش براي خريد اين محصول، خريد اينترنتي راكر كودك است. شما در خريد اينترنتي مي‌توانيد مدل‌هاي مختلف اين محصول و قيمت‌هاي آنها را با هم مقايسه كنيد؛ بهترين جا براي اين كار نيز فروشگاه اينترنتي سيبن است. كودكو محصولات برندهاي معروف جهاني را با قيمت‌هاي بسيار مناسب عرضه مي‌كند. خريد اينترنتي از اين فروشگاه بسيار آسان است، تنها كافي است با چند كليك، راكر موردنظر خود را انتخاب كنيد و آن را درب منزل تحويل بگيريد.
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۵۰:۱۹ ] [ طوبي جمالي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی