عروسك خرس
عروسك خرس

نكاتي درباره‌‌ي خريد راكر كودك

بازار پر از گزينه‌‌هاي راكر كودك با رنگ‌‌ها، طرح‌‌ها و الگوهاي مختلف است كه با تجهيزات متنوع براي تفريح كودكان ساخته شده است. در ادامه به بيان نكاتي براي خريد مي‌‌پردازيم.

بهتر است مدلي را براي خريد انتخاب كنيد كه داراي شكل حيوانات و يا كليدهاي موزيكال باشد. اين وسايل سرگرم كننده مي‌‌تواند براي كودكان هيجان انگيز باشد. البته به اين نكته توجه داشته باشيد كه اين وسايل به راحتي از راكر كودك جدا نشوند كه كودك به راحتي بتواند آن را بشكند يا دهان خود را بر روي آن قرار دهد.

چون زمان زيادي را براي نشستن بر روي صندلي مي‌‌گذراند بهتر است نشيمنگاه آن نرم باشد تا به كودكتان آسيب نرساند.

بعضي از مدل‌‌هاي راكر كودك داراي تسمه هستند كه از پرش زياد جلوگيري مي‌‌كند كه از ايمني بيشتري براي استفاده برخوردار است.

پايه‌‌هاي پهن‌‌تر را براي خريد راكر كودك انتخاب كنيد. زيرا كودكتان هنگامي كه به دسته‌‌ها فشار وارد مي‌‌كند به راحتي مي‌‌تواند تعادل خود را بر روي پايه‌‌ها حفظ كند.

راكر كودك مدرن داراي چندين عملكرد است كه مي‌‌تواند تركيبي از حركات را ارائه دهد. يعني هم مي‌‌تواند پرش و حركت داشته باشد و هم اينكه در جاي خود ثابت باشد و به شكل الاكلنگي تاب بخورد.

قابليت شست و شوي راكر كودك را در نظر داشته باشيد. مدلي كه بتوانيد به سادگي تميز شود براي سلامت كودكتان مناسب‌‌تر است.

پايه‌‌ي راكر كودك بايد به گونه‌‌اي باشد كه كمترين اصطكاك را هنگام گام برداشتن اعمال كند.

در ساخت آن از مواد با كيفيت استفاده شده باشد. با توجه به اينكه پوست كودكان حساس است بهتر است نمونه‌‌اي را انتخاب كنيد كه در ساخت آن مواد با كيفيتي استفاده شده است.

قابليت تحمل وزن بالايي داشته باشد تا بتوانيد به راحتي از آن استفاده كنيد و پايه‌‌هاي آن خم نشود. اگر كودكان وزن سن كمتري دارد اما قصد داريد كه به صورت طولاني مدت از راكر كودك استفاده كنيد، بهتر است مدلي را انتخاب كنيد كه قابليت تحمل وزن بالاتري دارد. اكثرا نمونه‌‌هاي چوبي تا وزن 50 كيلوگرمي به راحتي تحمل نمي‌‌كنند.

راكر كودك كه باتري دارد و خودش حركت مي‌‌كند براي بچه‌‌ها مناسب نيستند. شايد در نگاه اول جذاب به نظر برسد اما چون كودك حركت و فعاليتي بر روي آن ندارد، پس از مدتي تمايلي به استفاده از ان نخواهد داشت.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۴:۳۱ ] [ طوبي جمالي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی